lørdag den 26. februar 2011

I Tawt I Taw A Puddy Tat

Vores store lækre 7 kgs hankat har været væk i næsten en uge. Han er udekat, men han har aldrig været væk så længe før. Det har været de koldeste nætter, minus 16 den ene nat.
Vi bor tæt på motorvejen og et par store veje, så jeg har været ret sikker på at han enten var kørt over eller død af kulde.
Det var mig der så ham sidst. Han var med på gåtur, men stak af fordi der kom en hund. Det er tit sket, og vi var ikke langt hjemmefra.
Jeg har været så ked af det. Vi er glade for ham, selv om vi ikke er kattemennesker. Vi er kommet til at holde af den lille arrogante stodder, og i dag er han kommet hjem. Helt kold i røven, som katte jo er. Han er beskidt og lugter lidt af Old Spice, måske er der en sød ældre mand, der har passet på ham. Vi er glade.

PS. Jeg kan ikke tage voksne mennesker alvorligt der siger han eller hende om deres husdyr, selv om jeg gør det selv.

PPS. Her er lidt billeder jeg havde tænkt skulle have været på mit 'farvel skønne kat-blogindlæg'.



2 kommentarer:

  1. Fantastisk han er kommet hjem igen. En kat er ikke en den, det er en han eller hun.

    Min afdøde kat løb også en gang væk(før den døde altså), og var væk i 6 måneder, den havde så boet hos en asiatisk familie. elsker når historie fra virkeligheden ender godt.

    SvarSlet
  2. Nårh "lille" mis ;) Godt at han er vel hjemme igen!

    SvarSlet