mandag den 7. februar 2011

Hverdagsglimt dag 1 #3

Hvor er det bare mig i en nøddeskal, kun at få fat i en halv vind og så storme afsted med den. Der er et tema på hverdagsglimtene, det var ikke gået op for mig.  Det står alt sammen lige her hos Hanne. Derfor får I nu fornøjelsen af det 3. billede fra min hånd i dag.
Min taske er en Gucci-taske, en hel og aldeles ægte en af slagsen og jeg er rigtig glad for den. Historien om hvordan jeg fik først den, returnerede den i arrigskab, solgte tilgodebeviset og tabte på det og senere fik en ny taske må I få en anden gang. Ligeledes en anden historie der så fint forklarer hvorfor det her er mig i en nøddeskal.
Indholdet er: En lille sort 2011 kalender fra ordning & reda. Jeg havde en stor A5 sidste år, men den fyldte for meget, og jeg bruger både papir og elektronisk kalender, derfor må den fysiske kalender gerne være lille.
Min 'pottemåne' - altså min penge pung, et lånerkort, et donorkort, en lipgloss fra GOSH med lys og spejl, et par læbepomader, en notesbog, et USB-stick, som jeg ikke aner hvad der er på. Naturligvis har jeg også altid min elskede iphone med i tasken, men den tog billedet. Mine nøgler har jeg også altid med, men de hænger på nøglebrættet når jeg er herhjemme.


For tiden drømmer jeg dagligt om en taske fra Jo Totes, og jeg køber også snart en. Der kommer nye designs om et par måneder, og jeg håber jeg kan holde så længe.

4 kommentarer:

  1. Hvor dejligt at du havde et par tilløb før du nåede den tjekkede taske.
    Så fik vi andre jo et par dejlige tillægs-hverdagsbilleder fra dig.
    Jeg har den store kalenderudgave, og du har ret den fylder, men den er fed.....

    SvarSlet
  2. Hej Hanne, skøn skøn leg du har sat i gang. Glæder mig til at se i morgens tema

    SvarSlet
  3. Åh, hvad - en Gucci taske!

    SvarSlet
  4. Ja jeg vil også helt vildt gerne have sådan en smuk taske fra Jo Totes (hellere end Gucci), måske ville jeg ovenikøbet gå med den hvis den var min....

    SvarSlet