mandag den 28. februar 2011

Find en kendis

Den seneste app jeg har hentet til min iPhone kan finde kendisadresser til mig. Jamen, er det ikke fantastisk.? Appen tager udgangspunkt i min lokation, så ligemeget hvor jeg er, kan jeg hurtigt finde ud af om der bor en kendis i nærheden. Hvor tit har jeg ikke manglet sådan en feature i mit liv? Tit!
I går aftes blev den dog primært brugt til (endnu engang) at finde forskelle på der hvor vi boede før og her hvor vi bor nu. På Vesterbro kan man fodre grise med kendte ansigter, og hvis jeg ikke så Kasper Eistrup på gaden i et par dage, blev jeg faktisk lige bekymret for om han var ok. Det samme med Nikolaj Kirk.
Siger du den ene halvdel af Rytteriet, så siger jeg legeaftaler, middage og fantastisk naboskab. Siger du Carpark North siger jeg at det altid var hyggeligt når Søren Balsner jammede lidt på den anden side af væggen.
I går da jeg tjekkede kendislisten her lokalt så den sådan her ud: (Navn og afstand fra mig til vedkommende)

1. Stig Tøftig 2.8 km
2. Ingrid Dal 9.7 km. Jeg har ingen anelse om hvem hun er, er det hende fra Rejseholdet og tæller hun?
3. Lotte Heise 11.7 km
4. Thomas Helmig 13.6 km. Hvorfor er Renee ikke med på listen?
5. Troels Holch Povlsen 28.6 km. Hvem er han?
6. Lars Larsen 27.4 km
7. Jacob Haugaard 32.2 km
8. Bjarne Riis 55 km
9. Erik Peitersen 45.6 km
10. Villy Søvndal 78.1 km

Hvad siger I så, for en A-liste. Hold.da.op!

5 kommentarer:

  1. Hvor sejt, men hvornår er man egentlig kendt? Den kan jo også være ret smart for hvis man pludselig finder ud af at fx. Sidney Lee begynder at komme op på en første plads, så ved man at man skal måske nok til at flytte eller noget.

    SvarSlet
  2. Koster den noget? Har den et navn?
    Jeg skal helt klart have den. Bor i Odense, og har nærmest aldrig set en kenids her. Hvor faen er de henne?

    SvarSlet
  3. Kristine, hahaha - ja for pokker, hvis han langsomt sniger sig op af listen, så er det med at pakke sydhavsfrugterne og komme videre ;)

    Anne Lotte, den koster gratis og hedder Find kendis. Hvis du søger på 'kendis' i app-store kommer den frem. Jeg har boet i Odense og jeg så jævnligt Kim Larsen og en del tv2 værter, men det var vist også det.

    SvarSlet
  4. Men Anne Lotte, husk lige 'ydersiden af medajlen' - du kan risikere at finde nogen du ikke gider finde. Har forresten læst med på din blog siden du blev korthåret,du er sød og sjov :)

    SvarSlet
  5. Den er ikke gratis mere ;-(
    Nu koster den 12 kr, og så tror jeg hellere jeg vil have Hisptamatic gear for pengene ;-D

    Tak fordi du læser med hos mig. Og TAK for ros. Hvor er du sød. Nu glæder jeg mig endnu mere til at læse med hos dig.
    Hilsen Anne Lotte

    SvarSlet