onsdag den 9. februar 2011

Hverdagsglimt dag 3

I dag handler hverdagsbilleder om skotøj, eller fodtøj. Skotøj, kaldte min mormor det.
Jeg ville virkelig ønske jeg var sådan en der kunne fremvise et skab fyldt med stiletter i alle afskygninger, men jeg er ingen Carrie Bradshaw, så derfor får I - Mine damer og herrer: Mine elskede, tilgåede, lugtende, hullede, fodformede, grimme, uundværlige Scholl, som næsten ikke viger af mine fødder når jeg er hjemme


Et par andre total-favorit fodtøj'er lige nu er disse Camel støvletter, indkøbt i Barcelona i efteråret 2010.
De er bløde, lækre og jeg glæder mig at det er ikke er så vådt udenfor, så de kan komme med ud.


1 kommentar:

  1. Wow hvor er de seje dine fine spanske støvler.
    Det har været mere end svært at komme ud og lufte de fikse støvler i denne vinter.
    De terrængående er til gengæld ved at trænge til en pause;))

    SvarSlet