mandag den 28. februar 2011

Give-away

Ja, endelig!
Jeg har øvet mig i at sy lidt her i weekenden, det er blevet til to dynebetræk der passer til en babydyne 70x100 cm.
Det ene vil jeg gerne udlodde i denne giveaway. Jeg har ikke syet et pudebetræk endnu, vinderen kan selv få lov at bestemme størrelsen på pudebetrækket.

Jeg har syet to forskellige, men udlodder kun det ene.

Smid en kommentar på indlægget her inden på fredag 4. marts kl 19, så trækker jeg lod mens den snart 6-årige ser Disneysjov. Skriv i kommentaren hvilket et du helst vil vinde.

Og så til et par billeder:





Øvet, skal i denne her sammenhæng tages helt bogstaveligt. Dvs. at der er lidt skævheder hist og pist, et par alternative afslutninger osv - det er bare rustikt og charmerende, og jeg ærger mig over at jeg ikke selv har en baby der skal sove i det.

8 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde, jeg mistænker min svigerinde for at være gravid, så den håber jeg inderligt jeg får.

    SvarSlet
  2. Vil da bare lige sige, at de er rigtig fine, jeg kan især godt lide det brune.

    Jeg har ingen babyer, får heller ikke flere og kender heller ikke nogen, så det vil være spild at deltage i konkurrencen,- men ville bare lige give en kommentar med på vejen *S*

    SvarSlet
  3. Ja ja ja :) Det skal da ligge i Asbjørns klapvogn når han sover(og hans mor drikker latte på cafè)

    Det er SÅ fint Carina!

    SvarSlet
  4. Jeg har heller ikke nogen bette der kan sove i det - men FINT er det :).

    SvarSlet
  5. Gid jeg havde en baby - det ville være lidt spildt på en kat. Men det er godt nok sødt!

    SvarSlet
  6. Det havde jeg bare slek set. MIG! Det brune!

    SvarSlet
  7. Jeg synes de er superfine, og min svigerinde kan føde hvert øjeblik det skal være, så jeg vil mega-gerne forære hende det blå og gule... (desværre er min lille dreng lige vokset ud af sin babydyne..)

    SvarSlet
  8. Den her havde jeg så lige overset :-)
    Ellers superfine sæt :-)

    SvarSlet