tirsdag den 8. februar 2011

Hverdagsglimt dag 2

Nu hvor jeg ligesom har forstået konceptet, får I kun et indlæg i dag, tilgengæld er der 3 billeder.

Det første billede er min lyserøde 'støt brysterne gulvspand'. Den står på mit entregulv, fordi jeg er nødt til at vaske gulvet der dagligt. Vi har kun den ene indgang, og der er ikke plads til en måtte, så alt sand og grus kommer med ind.


Det næste billede er fra vores lille opdræt af nullermænd. De trives godt her hos os. Jeg burde have taget et billede under vores seng. Jeg er dybt forundret over hvad der kan samle sig derinde på en uge - skræmmende. Nogle så store at det ikke ville undre mig det mindste, hvis de rent faktisk var levende.



Det sidste billede er bare for at vise at jeg slet ikke er for fin til virkelig at lade tulipanerne afblomstre. De har stået en uge i dag og røg ud lige efter billedet var taget.


Nu vil jeg rundt og kigge hos jer andre.

4 kommentarer:

  1. kan se du også har nullermænd :)

    SvarSlet
  2. Tulipane er så smukke når de blomstre af. Engang da jeg studerede gik jeg lange omveje for at komme forbi vinduer hvor andre menneskers tulipaner afblomstrede smukt for dengang havde jeg ikke råd til at købe mine egne.

    SvarSlet
  3. Sikke en fin gulvspand :) Nullermænd er faktisk levende, kig over hos mig, hvor jeg afslører sandheden ;o)

    Og ja, tulipaner forstår at ældes med ynde. Jeg har knipset et par billeder, som er lagt på bloggen.
    God dag,
    mette

    SvarSlet
  4. Nej, hvor er jeg glad for I mener det med tulipanerne. Jeg synes nemlig også de er så fine, jo mere de falder ud over vasekanten og jo mere kronerne folder sig ud.

    SvarSlet