lørdag den 12. februar 2011

Hverdagsglimt dag 5+6

Bagud - bagud! Tilgengæld kommer der to billeder i dag, der ikke er taget af iPhone, men af et Canon EOS 450D and I love it.

Først hovedbeklædning. Jeg er ikke god til huer, tilgengæld har jeg svage ører - meget dårlig kombination. Derfor er billedet med mig og hat sløret.



Jeg samler ikke på noget - ikke sådan rigtig i hvert fald. Tilgengæld smider Skibsrederen sjældent noget ud, og han har smittet mig lidt. Det betyder at vi har alt alt alt for mange ting. Også ting vi aldrig får brug for eller som er værd at gemme. Suk! Det betyder at vores pulterkammer ser sådan her ud



Jeg gad godt kunne sige at jeg samler på bøger, men virkeligheden er nok at jeg har ikke så mange. Der står vist stadig et par kasser et sted, opmagasineret. Og så lover jeg at der ikke kommer flere billeder af vores nye reoler, selv om jeg stadig er nyforelsket.



God lørdag

3 kommentarer:

  1. Hat med slør - det er da meget damet;)
    Den tåler gentagelse den fine reol med bøger i orden.

    SvarSlet
  2. Fed reol, så jeg holder sagtens til en gentagelse eller tre!

    SvarSlet
  3. Nadja, du skal komme over og se den i stedet for :)

    SvarSlet