fredag den 26. august 2011

Valg, valg, valg!

Det svære valg, det store valg, valget med konsekvenser, fravalg (åh gru), tilvalg, omvalg, genvalg, valgfri, valgflæsk, valgbar, valgdag, valgaften, fritvalg, valgfag, valgforbund, valgfusk, udvalg, folketingsvalg, kjolevalg - og det sidste er det værste lige nu. Skal det være den sorte eller den grønne til i aften, som skal tilbringes lige her ?

Har forresten set lidt af Zulu Comedy hejs, hvor kendte ikke-stand uppere skal lave et 5 minutters show og bedømmes bagefter. Den absolut sjoveste joke stod Praktikanten for og den lød sådan her:

'Min kæreste snakker i søvne, men det er ikke det værste ved hende. Det værste er at hun også snakker når hun er vågen'.

Jeg griner endnu, eller dvs. jeg er lige stoppet nu. Jeg stoppede da jeg læste mig frem til at Praktikanten er er født i 1986 - Nittenf*ckingseksogfirs! Må han overhovedet køre bil?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar