onsdag den 3. august 2011

Evnen til at grine af sig selv

Det er absolut en af de bedste egenskaber der findes i min verden. Og jeg griner gerne højt og længe af mig selv, og jeg er i det hele taget ikke ret selvhøjtidlig. En evne jeg fik god brug for i går.
På facebook er jeg i en lukket gruppe sammen med 4 ret sjove damer. Det er yderst fornuftigt at gruppen er lukket for vi skriver om det meste, også det private og personlige.
I går skrev de andre lidt om at de manglede alkolhol, var alene hjemme, børn der sov og altså den manglende rødvin. Jeg var så fantastisk priviligeret at jeg sad på en terrasse i aftensol og med udsigt over havet. Vi havde fortæret det lækreste mad, børnene var lagt i seng og der var sommerfred og vin fra fad.
Sådan noget vil jeg i hvert fald ikke lade gå ubemærket hen, så jeg tog nedenstående billede - Uploadede det til facebook med teksten: 'Se mig - Jeg har både rødvin OG udsigt'. Haha, men i stedet for at smide den op på gruppens væg røg den på min profilvæg. Se mig - se mig! Hahah - Jeg var helt og aldeles færdig af grin over mig selv. Hvor selvfed har man lov at være i det offentlige rum?
Desværre yder billedet her slet ikke udsigten retfærdighed, men det var den eneste måde hvorpå jeg kunne få rødvinsglassene med på billedet også.

3 kommentarer:

  1. haha, åh ja det kender jeg godt, fjernede du det, eller lod du det ligge? og hvad var responsen?

    SvarSlet
  2. Sjovt nok kommenterede ingen på 'se mig-delen' De troede nok jeg mente det ;o)

    SvarSlet
  3. Ja, jeg var en af dem der troede at du mente det ;)

    SvarSlet