fredag den 19. august 2011

'Hvad siger damen, mor?'

Jeg tror egentlig den 6-årige har en udemærket hørelse, han er bare så optaget af alt muligt andet, at han ind imellem får lidt forkert fat i ordene. Se bare her:

Mor, det er rigtig at det er sådan. Det ved jeg med gange ti!

Spillemand spil op til tops og stem din violion  (Spillemand spil og til dans og stem din violin)

Farmor: Hvad hedder din nye klasselærer?
Den 6-årige: Kettchue
Farmor: Øh hvad hedder hun?
Den 6-årige: Kett-chuuuuue
Farmor: Det er godt nok et fint navn
(Hun hedder Ketty)

'Mor, vi spiller fodbold. Jeg er FCK og far er Nordkoreria'



2 kommentarer:

  1. Hehe, hvor er han sød:-) min mellemste gik i børnehave med Asbjørn LEGO. "arh, kan det nu passe?" spurgte vi, men han insisterede. Han hed Asbjørn Viggo.

    SvarSlet
  2. Ej, det der med gange ti. Det tror jeg altså også at jeg sagde da jeg var lille, men jeg tror ikke jeg har vidst det har været forkert før nu, fordi i mine tanker betød det jo at jeg vidste det rigtig rigtig meget fordi det var ganget med ti.

    SvarSlet