mandag den 1. august 2011

Husfreden har sænket sig

I hvert fald bare for et øjeblik. Nu er vi officielt parcelister eller ligusterfacister -eller boende i en individualistghetto, som min fader kaldte den slags måde at bo på.

Vi er glade, trætte og meget forventningsfulde. 1 time efter at Skibsrederen havde købt sin første trailer, stod vi med vores *vores* vores egne husnøgler i hånden (Og også lidt bankens husnøgler)

Straks efter kom dele af familien på besøg og et par venner kom også forbi. Siden har vi gjort rent og gjort rent. Huset er nu helt forladt. Den 6-årige er taget med hjem til sin fætter, Skibsrederen er kørt nordpå for at hente et trailerfuld og jeg har endelig fået læsset alle gæsterne ud og har 5 minutter for mig selv. 3 hujende børn i et umøbleret hus - det larmer, skal jeg hilse og sige.
I morgen kommer maleren og vi stikker af. Jeg tror det bliver østpå - til København, hjerteblodet, familien, sommerlandet og alt det skønne vi ikke har set i alt for lang tid.

Og jeg har vist fået en mulighed for at drikke drinks og ryge Blå Kings på fredag - der arbejdes på sagen.

Billeder fra hus, have - mit lille paradis kommer.

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til billeder. Og bløde møbler, tæpper, gardiner og masser af lydabsorberende papkasser ;o) Det lyder rigtig godt so far.

    SvarSlet
  2. Ihh, det lyder dejligt altsammen. Er vildt misundelig over, at I har egen trailer :) Sejt.
    Kings og blå drinks (eller var det omvendt?) lyder satme også lækkert... Held og lykke med det hele ... nu flasker det sig, kan du mærke det?

    SvarSlet
  3. Vi tager drinks og Kings en anden god gang :)

    SvarSlet