onsdag den 17. august 2011

Alt er blevet nemmere

- indtil videre i hvert fald - nu skal man jo ikke underkende nyhedens interesse. Jeg tror stadig på at denne her flytning var og er en rigtig god beslutning og ja, det hele flasker sig.
Cykelturen til skole tager 6 minutter, og der er ingen vind eller bakker og på halvdelen af turen har vi udsigt over åbne marker - det er nemt!
Cykelturen op/ned/ind til centrum tager 10 minutter og der er ingen vind eller bakker - det er nemt
Login til forældreintra er dele af mit navn og koden måtte jeg selv bestemme - det er nemt*
Når Skibsrederen skal afleveres eller hentes i lufthavnen tager det 10 min - det er nemt

Vi har plads, privatliv, søde naboer, vi får gæster jævnligt, nogen har brug for os, vi er tæt på nogen af dem vi har brug for.

Folk er generelt mere åbne, smilende, talende og imødekommende end jeg oplevede der hvor vi boede før, det er også dejligt og gør tingene nemmere.

* I Århus havde vi børneintra og jeg lærte aldrig nogensinde de sk*ide-koder udenad, fordi det var store og små bogstaver og en underlig kode.

Nu mangler jeg blot et job!


3 kommentarer:

  1. Det lugter jo af ren "dyller" derude i provinsen :)
    Held og lykke med jobsøgningen, mon ikke det også falder på plads... Ellers må du ud til den lokale biks og putte klodser i kasser - ti hi-

    KH Helle

    SvarSlet
  2. Velkommen til "i nærheden" :) - lyder som den ultimativt geniale beslutning.

    SvarSlet
  3. Tak Tak Helle og Helle - Ikke at forveksle med Helle Helle ;o)

    SvarSlet