tirsdag den 14. juni 2011

Hvis jeg kunne kommentere på andre blogs

Ja, hvis jeg dog bare kunne det. Men blogger kører ikke som den skal og burde. Aber dan haben wir anderen metoden.

Hvis jeg kunne kommentere, havde jeg skrevet sådan her til Mais indlæg:
Jeg er nok naiv, men faktisk har jeg syntes det var meget rart - i hvert fald når det er skrevet fra smartphones, det kan nogen gange forklare et meget kortfattet svar. Men når du nu skriver det på den måde, så kan det da godt være du har ret. Herhjemme har vi overvejet at udvikle den mere i denne her retning: 'Skrevet mens jeg sidder på lokum'

Hvis jeg kunne kommentere, havde jeg skrevet sådan her til Trines indlæg:
Drama også spildt på mig åbenbart, jeg forstår ikke dramaet. Åh suk, skriv så hvad det var!

Hvis jeg kunne kommentere, havde jeg skrevet sådan her til Fru Noias indlæg:
Ja, du er social understimuleret og det kan blive meget værre endnu. Jeg har opnået en tilstand tæt på lykkelig fordi jeg endelig mødte en i den lokale brugs jeg kunne tillade mig at hilse på uden at fremstå kontaktsøgende. Jeg har også taget mig selv i at tænke: 'Heeey, vi kan godt falde til her alligevel' fordi jeg vekslede 2 ord med naboen.

3 kommentarer:

  1. Here's what to do:

    Der hvor du logger ind i bloggersystemet med din email-adresse og en adgangskode er der et flueben i "Forbliv logget ind". Fjern dette flueben og VUPTI kan du så igen kommentere. Jeg - og mange andre har i de sidste par uger været SÅ desperate over ikke at kunne kommentere hos andre, så du er ikke ene om den frustration! Du skal jo så logge ind påny hvergang du har været ude af Blogger, men det er efter min mening en lille pris at betale for at få lov at ytre sig :) Håber snart de får rettet systemfejlen, for det må da være en teknisk fejl af en art!?

    KH Helle

    SvarSlet
  2. Hej Helle

    TAK! Jeg læste godt noget med en løsning et sted, men da jeg havde tid til at gøre noget ved det, havde jeg glemt hvor. Tak tak tak :)

    SvarSlet
  3. Jeg begynder snart at føle mig udenfor, for jeg har ikke haft de der problemer ;-) 7-9-13, knock on wood, men smart måde at kommentere på andres blogge på. Så er det jo både en henvisning og en kommentar, smart.

    SvarSlet