søndag den 5. juni 2011

Distræt, måske en smule

I morges satte jeg mig ud i bilen, og undrede mig over at førersæddet var helt tilbage. Mens jeg trak det frem undrede jeg mig over at bilen lugtede af røg og da sæddet kom helt frem undrede jeg mig over at vi pludselig havde fået fastmonteret navigation. Det havde bilen sgu da ikke i går aftes. Lige dér, efter ca 20 sek, går det op for mig at jeg sidder i naboens bil - som godt nok er magen til vores, men har en anden farve og alt andet er også anderledes.

Hold nu op!

2 kommentarer:

  1. Hahahhahahaha, det er så syret, når sådan noget sker :) Og bare rolig, du er ikke den eneste distræte ... engang på skolens p-plads kunne jeg fandme ikke forstå, hvorfor jeg ikke kunne låse min bil op - men så var det slet ikke min bil, men den der holdt ved siden af. Og NEJ de to biler havde INGEN lighedspunkter ud over sølvfarven. Min er en gammel pis-potte og den jeg prøvede at komme ind i var en skideflot spritny Volvo??? Mon min underbevidsthed prøvede at fortælle mig noget den dag?

    KH Helle
    www.mithelle.blogspot.com

    SvarSlet