mandag den 2. maj 2011

Uden internet

Oh gys og skræk, har været uden internetforbindelse siden torsdag og til nu. Faktisk valgte både tv og internet at stå af med få timers mellemrum. Tilbage var der så kun at tale med hinanden, Skibsrederen og jeg. Så det gjorde vi. Beslutninger blev vist truffet, af den gode slags - men også skræmmende. Mere kommer når alt er mere officielt.
Nu er jeg tilbage online på en motherfucker-forbindelse, så hvis I lige vil have mig undskyldt. Jeg har et net der ikke surfer sig selv, musik der ikke lytter sig selv, blogs der ikke læser sig selv, facebookstatusser der ikke skriver sig selv, ansøgninger der fanme heller ikke skriver sig selv. Så jeg er ude herfra igen, bye bye, later gator, und so weiter - tjulahop!

2 kommentarer:

  1. Dejligt du er tilbage, der har været soap opera du ved nok hvor :-)

    SvarSlet
  2. Ja velkommen tilbage, men øv nu skal jeg jo gå og glæde mig til at finde ud af hvad den skræmmende men gode nyhed er. Kan du så lige få det officielt! :-)

    SvarSlet