tirsdag den 3. maj 2011

Solgt!

Jeg har lige solgt mit første hjemmegjorte sæt babysengetøj på Trendsales, aaarhmen - jeg er helt stolt. Må vist i Stof og Stil i weekenden og købe mere ind. Jeg fik ellers chancen for at score nogle lækre retro-betræk hos min svigermor her i påsken, men hun samler og samler og samler.
Forrige sommer tømte hende og min svigerfar vores oldemors sommerhus + hus, da oldemor flyttede på plejehjem. Oldemor var også samler, og der.var.så.mange.ting, at det fatter man slet ikke. Min stakkels svigerfar stod standhaftigt midt i det hele og sagde: 'Det kommer ikke ind hjemme hos os', og det gjorde det. De har et stort hus, 170m2, og det er fyldt op med ting.
Blandt alle disse millioner, trillioner, gongoler (Hvad? Det er da et ord, iflg den nu 6-årige) af ting og sager, var der en taske fyldt med sengetøj og i blandt det sengetøj spottede jeg mindst 2 betræk i retrofarver og retromønstre. Jeg dristede mig til at sige til svigermor at jeg gerne hjalp hende af med det, og hun tog smilende imod min forespørgsel. Dog kan jeg forestille mig der går nogle måneder inden hun er moden nok til at gå af med det.
Jeg indser nu at jeg burde have sagt det mens min svigerfar hørte på, han havde givet mig det med det samme.
Bottomline, jeg håber at få det vristet fra hende. Ikke at jeg er helt nede med denne her retrobølge, men jeg tror godt jeg kan få noget godt ud af det, uden at gå all in på storblomster og farver.

1 kommentar:

  1. Kan du ikke bare spørge næste gang, hvor Svigerfar er der, om ikke du lige skal tage det der sengetøj med hjem i dag - der er lige plads i bilen - på cyklen - over armen :)
    Tillykke med salget ellers:)

    SvarSlet