fredag den 6. maj 2011

Servicemeddelser

Her til morgen havde jeg fornøjelsen af en køretur rundt i Aarhus. Den ene bil skulle til service og den anden bil hentes på Skibrederens arbejde, så afsted det gik. På sådan en lille morgentur som passager ser og oplever jeg rigtig meget og en lille snas af det vil jeg gerne viderebringe til jer.
Den første servicemeddelse er faktisk primært henvendt til Mai - Ja, Dannebrog er ankommet til Tangkrogen, se selv. Og rigtig god tur til jer. Er der andre der kan profitere af denne viden, jamen så siger jeg da selv tak.


Næste meddelse er til Århu Aarhus Kommune, og lyt nu godt efter Wammen og Co:

Hvis I vil markedsføre Aarhus som en storby og hvis I gerne vil opfattes som en storby, altså hvis I i det hele taget gerne vil være en storby, så duer det altså ikke at der kører traktorer på det I selv refererer til som 'de store indfaldsveje' midt i morgentrafikken og 2 km fra centrum - det går simpelthen ikke.
Det er så svært at forestille sig samme scenario, der hvor Lyngbymotorvejen rammer Hans Knudsens Plads, kl 8.15 en fredag morgen.



4 kommentarer:

  1. Næh min helt egen servicemeddelelse! Tak, men tror du ungen gider se elefanter? Så er det jo godt, at jeg egentlig heller ikke gider cirkus. Kan din opmærksomme service klare et gorillakostume til min store drengs skolefest på torsdag? :-)

    SvarSlet
  2. Kan du ikke også skrive til wammen og Co at det skal staves Århus og ikke Aarhus, det er jo forrykt det der pis, jeg vil altid skrive Århus, så kan de lære det kan de.

    SvarSlet
  3. Nu vi er i gang med rettelser, hedder det så ikke Hans Knudsens Plads?

    SvarSlet
  4. Jo for fanden da, Anne Lotte - det hedder Hans Knudsens Plads. Jeg undskylder mig med at der her i Aarhus er en Harald Jensens Plads :o) Som iøvrigt ligger i et kryds, som jeg har hørt omtalt som 'krydset før Aarhus' Wtf?!?

    Tak for rettelsen!

    SvarSlet