tirsdag den 19. maj 2009

Taber I nogensinde creme?

Taber I nogensinde creme? Nej vel, jeg har aldrig tabt creme før - før nu altså. I det øjeblik jeg konstaterede at ferskenhud var på retur til fordel for tørret sveskehud, besluttede jeg at sætte ind, benhårdt! Og derfor koster ansigtscreme nu 500 kr pr. bøtte, så sygt. Og efter prisen steg pr. bøtte taber jeg nu creme. Den sidste dåse røg på gulvet og intet kunne reddes, og der var ca. halvdelen tilbage, altså 250 kr. for at smide en dåse på gulvet.
I lørdags skete det så igen. Dåse afstøder creme inden jeg er helt klar og min. 2 ugers forbrug af creme ligger nu på håndklæde, seng og gulv, but why?
Er det Estee Lauders forsøg på at sælge mig mere, altså glatte dåser eller levende creme? Man skal ikke græde over spildt creme - det gør jeg faneme heller ikke, jeg bliver ærgerlig og virkelig irriteret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar