mandag den 14. november 2011

Wordfeud confessions

Overvejer en støttegruppe for andre wordfeud-afhængige. Dog tror jeg afhængigheden har toppet her, men jeg kan stadig blive helt opslugt af spillet. Jeg kan blive helt hysterisk hvis alle mine modstandere har travlt med at være på arbejde, være sammen med familien, dyrke sport, altså have et liv. Så er jeg nødt til at fine nye random-modstandere og så er det fanme nitten, hvis det er modstanderens tur først. Så er jeg lige vidt og er nødt til at starte endnu et spil, så jeg kan få lov til at stave bare et lillebitte ord. Og inden jeg ved af det, har jeg gang i 15 spil på en gang. Og pludselig er det aften, og alle har tid og nu er det så mig de venter på. Ha!

Nå men, billeddokumentation, ellers skete det ikke.

Mit wordfeud-profilbillede ser sådan her ud, plat! Jeg ved det godt, men jeg fniser alligevel over det.

PAT var vist det første frække ord jeg så, og så er det ikke engang mig selv der har skrevet det.

Første gang jeg lavede mange mange point, og så endda på et normal board

En overgang tabte jeg ALT, derfor måtte jeg forevige da jeg endelig havde vundet to spil


Her sidder jeg ganske givet og ærger mig over at jeg ikke kan komme til at skrive BAR RØV

Om jeg går for meget op i det?? Nej, det mener jeg bestemt ikke. Hvad er jeres confessions?



6 kommentarer:

  1. Jeg synes bare, det er megasnyd, at det ikke var min ide at sætte strøm til Scrabble - har lige læst, at den norske opfinder tjener 60.000 kr om DAGEN på det...

    SvarSlet
  2. WOW - det kan jeg sq* da godtnok også ærger mig over - så simpelt ;).

    Jeg kaster mig fluks ud af hente det, og ser så der findes en masse forskellige - uha hader det - håber vi "mødes" derude :).

    /Helle

    SvarSlet
  3. Jeg synes du burde komme i gang med vores spil! Jeg hader når folk er så skide længe om det ;)

    SvarSlet
  4. Jeg må sige jeg også er HOOKED nu - og det går bedre med pointene efter jeg fandt ud af hvad felterne betyder - troede ikke man måtte lægge noget på dem de første 2 spil *GGGG*.

    SvarSlet
  5. Hahaha Helle, jeg troede det samme i starten ;o)

    Inviter mig til at spil, hvis du trænger til at vinde. Jeg taber som regel

    SvarSlet
  6. Det gør jeg fluks - er sq* da super hyggeligt :).

    SvarSlet