lørdag den 19. november 2011

New love!

Her skulle være et billede af min computerskærm der viser at den er i færd med at opdatere min nye lækre ipad2. Årh, hvor er den skøn. Den tager sofasurf to a whole new level. Jeg er forelsket. Eneste minus er at jeg ikke kan finde wordfeud til iPad. Kan det have sin rigtighed? Iøvrigt er det helt underligt at få iphonen i hånden igen. Den er helt lillebitte og giver mindelser om den dag i april 2005, hvor jeg kørte min svigerinde, svoger og deres lillebitte dreng i lufthavnen. Han var lige blevet 2 år og rygsækken han havde på ryggen var næsten større end ham selv. Da de kom hjem en uge senere havde jeg født den 6-årige. Og chokeret er det helt rigtige ord at bruge om det jeg følte da jeg så den lille 2-årlige igen. Han var jo gigantisk. Er stadig overbevist om at de gav ham spinat og substral den uge i Italien!

1 kommentar: