tirsdag den 22. november 2011

Strøtanker i overspringets navn

Hvor kender jeg dog nogle af de allerbedste mennesker i hele verden. 7 af dem tilbragte jeg en fantastisk lørdag aften med. Tilsæt selv snak, larm, musik, gråd, grin, vin, øl, sild og snaps i rigelige mængder.

Hvor blogger jeg dog egentlig meget om vin

Hvor er vores kat? Han har været siden søndag aften, det er helt nyt. Vi savner ham

Hvor burde jeg dog se at få skaffet en barnepige til den 6-årige. Behovet er slet ikke stort, men det er der en gang imellem

Hvor har vasketøjet dog det med at hobe sig op, det er helt sygeligt som det kan formere sig. Jeg har vildt meget tøj når jeg skal vaske og intet tøj når jeg skal klæde mig på. Det giver ingen mening

Hvor jeg dog glæder mig til øre-til-øre grin i selskab med Linda P på torsdag

Hvad sker der lige for el-pærerene her huset, der har besluttet sig for at synkron-springe?

Hvad sker der lige for at Skibsrederen har fået udleveret en iPhone 4S af sin arbejdsgiver? Er det rimeligt?

Hvornår mon den 6-årige ikke gider spise havregrød til morgenmad mere?

Hvornår mon jeg skaffer mig et job? Eller skulle jeg læse videre?

Der er så meget at tænke over og så lidt tid!







2 kommentarer:

  1. Der ER jo aldrig noget tøj i kædeskabet, og det er ikke kun fordi det ligger i vaskebunken. Jeg forstår det heller ikke... og det der med pærerne; Måse skulle i lige få tjekket relæet, hvis det er alt og alle som hele tiden springer... Ikke at jeg er elektriker eller noget menøh... der må vel være en grund... Jeg kender en som har fundet en stor killing syd for Århus - Er det jeres?

    SvarSlet
  2. Pærerne synkronspringer over flere dage, så helt synkront er det ikke.

    Katten: Åh - jeg fandt ham i vores garage efter 2 døgn! Han var glad og varm, men sulten ;o)

    SvarSlet