onsdag den 9. marts 2011

Facebook

Ting der aldrig kommer til at stå i min statusopdatering:

- Er bare så glad for min skønne mand, som bare er helt fantastisk, fordi han lige har taget opvasken og nu leger ham og vores dejlige søn i haven. Kan det blive meget bedre? Ja, måske er jeg bare sur og bitter, men jeg orker virkelig ikke den slags opdateringer. Jeg har altid folk mistænkt for at dække over noget

- Så er bilen vasket, haven ordnet og jeg har lige bagt en plade boller til aftenskaffen. Årh mand, hvor lyder det bare kedeligt

- Denne uge er mødre/sønner/døtre/mænd/katte/kanariefulge/fladlus-uge. Sæt denne på din status hvis du har verdens bedste mødre/sønner/døtre/mænd/katte/kanariefulge/fladlus. Husk nu hjerterne for helvede!

- Har simpelthen bare sovet så dårlligt i nat. Øhm, nå?!?!

- Puuhadada et vejr i dag. Øhm, nå??!

- Så ramte influenzaen også her - det står ud af begge ender. Thank you so very much for sharing. How can I ever repay you?

Og så er der alle jer der vague booker, det skal I holde op med lige nu!

- Stof til eftertanke! Hvaad? Hvad? Hvaaaad?

- Orker det bare ikke mere! Hvad?? Er du syg? Trist? Ved at blive skilt? Nååe, du mener sneen - grr!

- Nu gik det ellers lige så godt. ?????

- Farvel og tak for denne gang! Hvad? Hvaaad? Nåe, du mener også sneen - suk!

Ting der så tilgengæld har stået på min status:

- Får svimlende 1831 kr tilbage i skat - det er en fest! Hvad skal de dog bruges på?

- Overvejer at lære pi med 22.500 decimaler

- Karistmisk, Dennis Knudsen? Virkelig?

- Er det nu moderne med kvindelige skrigeskinker på tv? Ti nu stille!

- Fryser røven af på den lokale legeplads, savner en kaffebar og noget selskab der er ældre end 5 år

Og så kan man jo selv bedømme om mine er lige så slemme, som dem jeg ikke selv orker.







3 kommentarer:

  1. Ved ikke om dine er værre eller bedre.. Eller jo, de er bedre end de der som bare skriger : Se mig! Er min tegning ikke bare vildt grim!?"

    SvarSlet
  2. Hej Carina
    Jeg kom lige forbi din blog og dit Facebook indlæg - super godt, du rammer lige plet, hvorfor er det folk har brug for at dele den slags med alle os andre.

    Facebook er gået fra at være et sted man kunne holde sig lidt opdateret, til et sted fyldt med kedelige kedsommeligheder.

    HIlsen Anette

    SvarSlet
  3. Dine statusser lyder temmelig ok.
    Og hvor måtte jeg grine højt og længe over den første med hvor meget man elsker sin mand. Jeg er helt enig. De dækkerover noget! Jeg er i hvert fald i opkastzonen hver eneste gang de popper op.
    Og dem der hvor du er tvunget til aty spørge ind til dem. Åh. Jeg.kan.IKKE.have.dem! Virkelig ikke!

    SvarSlet