søndag den 27. marts 2011

Det der karmashit - det tror jeg på!

Ja, det gør jeg fanme og læs lige her hvorfor.

I mandags sendte jeg en pakke afsted til min venindes baby. I pakken var der et sæt babysengetøj, som var syet af mig med stor kærlighed (og stort besvær, men det siger vi ikke noget om) Pakken blev modtaget af min veninde med tårer i øjnene og gråd i stemmen, fordi hun blev så glad. Hold nu kæft, hvor er det fedt at glæde folk. Hun vidste godt der var noget på vej, da jeg måtte spørge efter deres husnummer. Så allerede mandag aften sad hun klar ude ved postkassen med termokande og en halv citronmåne. Onsdag ryddede jeg kalenderen for at passe 3 børn for en veninde der kom i akut opstået knibe. Onsdag aften sagde jeg til Skibsrederen at nu måtte der satme være noget karma på vej til mig. Og siden da er det væltet ind med dejligheder. Fredag eftermiddag fik jeg en mail om at jeg skal til samtale på et job jeg har søgt og som jeg virkelig gerne vil have. Fredag aften vandt den snart 6-åriges favorit i X-faktor, fredag aften fik vi en invitation til aftensmad og landskamp hos den snart 6-åriges fodboldtræner. Han har en søn på 5 og en på 8 og en rigtig sød kone. Vi havde en skøn, skøn aften med læks mad og vino,  børneleg og landskamp - og vigtigst af alt; mange gode grin!
I dag søndag har den snart 6-årige haft besøg af naboens 9-årige, og ved frokosttid ringede Gulle, som startede i skole sidste år, og som er en rigtig god dreng og en superkammerat. Han ville gerne lege med den snart 6-årige. Så her har været 3 drenge i god leg det meste af dagen. Som en sidste ting scorede jeg et par fodboldstøveri str 30 og et par feeeee' Cocomma andefødder i str 28, det hele kostede gratis.
Se det er saftsusemig karma når det virker allerbedst.
I den kommende uge ryger der endnu et sæt sengetøj afsted til en af de søde, tør slet ikke tænke på hvad det kan føre med sig.

Hov for filan, smid lige ind i ligningen at lørdag fik jeg uventede frokostgæster der kom med påskeæg og i dag kom nyheden om at vi får en fuldvoksen hæk rundt om haven i løbet af sommeren. Jaaaarmen altså!

2 kommentarer:

  1. Karma styrer i stor stil. Jeg tror også på Karma. Jeg kan egentlig godt li tanken om at sende pakker til folk der absolut ikke forventer det, så det tror jeg at jeg vil prøve, være en slags karmajulemand. Og så kan jeg også få ryddet ud i mine egne ting, smart smart ;-)

    SvarSlet