lørdag den 9. juli 2011

Så tæt på

Vi er SÅ tæt på at byde på et hus. Endda to, hvis det første glipper.

Tilføjelse:

Ja, beslutningen er taget, søn endnu ikke informeret. Han er dog ikke dum, så jeg tror godt han aner at noget er på vej.
Det hus vi vil byde på er stort og lyst og en dejlig have. Det er ikke på nettet endnu, så jeg kan ikke vise billeder.
Jeg glæder mig. Det kan jeg mærke! Jeg går og kigger på alt vores rod og tænker det bliver fedt med plads.
Plads til liv og larm, plads til opbevaring, plads til min symaskine, en god pc-arbejdsplads, ro, ingen blæst, komme tættere på dem man kan ringe til og invitere på spontan-middag, en have, en hængekøje, en kummefryser fyldt med økokød.
Jeg glæder mig til muligheder for sport, bmx, cykelstier overalt, 10 min på cykel til Matas, tøj, dagligvarer, brugskunst, designermøbler, børnetøjsbutikker, svømmehallen, Legoland.
Jeg glæder mig til naboer, der rent faktisk elsker at bo hvor de bor og ikke træt af at bo midlertidig til leje. Glæder mig til mit eget lebensraum - bare mit 1000m2's paradis.

1 kommentar:

  1. Uhhhh det er sgu da en cliffhanger, der vil noget! Så beslutningen må jo være truffet helt nu, kan jeg næsten regne ud!

    SvarSlet