mandag den 11. juli 2011

Afsløret

I compulsive online-shopping. Skibsrederen og den 6-årige var i svømmehallen i dag og jeg var efterladt alene hjemme med støvsugeren, opvasken, computeren og dankortet. Da den første var svunget og den næste var taget, satte jeg mig ved computeren med mit dankort i hånden. Aaaaaah - det er meget længe siden jeg har shoppet noget som helst online. Da de kom hjem bemærkede Skibsrederen straks en computer med faneblade åbne på Trendsales og Hø&Møg og et afslørende dankort der lå ved siden af.
Jeg var tvunget til at gøre ham opmærksom på at det eneste grund til at han ikke selv bliver afsløret i ny og næ, er at han shopper så meget at kan kan kortnummer, udløbsdato og kontrolkode udenad.
Nåmen, tilbage til mig shopping der kunne være gået helt galt, men det gjorde det nu slet ikke.
Et par sandaler, en Essie og lidt blandet guf herfra. Det bliver sådan en skøn uge, når nu pakker begynder at strømme ind.
Jeg har også byttet en bog med HellePelleFrikadelle, det er lige endnu en pakke ned i mors for. Ikke dårligt, ikke dårligt.
Pakken til Helle er også snart på vej.

1 kommentar:

  1. Jeg har sendt en bog afsted til dig i dag og med alle de andre lækre sager, du går og venter på, kan du ligeså godt slå lejr ved postkassen!

    SvarSlet