fredag den 18. december 2009

Blogpause?!?

Måske er det en anelse prætentiøst ligefrem at kalde det for blogpause, når man skriver 4-5 indlæg og derefter opretholder blogtavshed i langt over et halvt år. Måske er det mere rigtigt at sige at jeg startede noget og gav op igen?! Det er ikke fordi jeg ikke har lyst, for det har jeg. Jeg tror det var fordi jeg kom til at lide af præsentationsangst. Ved I godt hvor mange fantastiske dygtige, skarpe, kreative kvinder (og mænd) der findes i blogland? Det er helt vildt - helt vildt! Det kan man godt blive en lillebitte smule angst af.
En anden ting der var uklart i mit hoved var hvad bloggen skulle bruges til. Hvad er målet?
Skulle det være en krea-blog? Det ville give absolut ingen mening, eftersom mine krea-evner er meget små, og kun rækker til at strikke lidt huer og vanter, og skrive 'Shut the fuck up' med korssting. Det kan man ikke blogge alverden om.
Det kunne også være sådan en 'Jeg revser alt og alle med en samfundskritisk pen og i en let ironisk tone' - Men så mange kritiske tanker tænker jeg ikke hele tiden.
En familieblog, altså en monitoring af Måsens bedrifter - men hånden på hjertet, hvem gider læse det hele tiden?
Så hvad er jeg nået frem til? At det behøver jeg heldigvis ikke beslutte, for jeg kan jo skrive lige hvad jeg vil. Ingen dogmer - bare fri leg. Om denne store beslutning betyder at jeg kommer til at skrive her mere, det ved jeg ikke. Tiden må vise!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar