mandag den 21. december 2009

'Det har vi desværre ikke'

'Nej, det har vi desværre ikke'
'Vi har ikke andet end det der hænger dernede'
'Øhm, til børn???'
'Mener du bomuld??'
'Nej, vi kan ikke tjekke om andre butikker har det'
'Ringe til andre i kæden? Desværre det gør vi ikke'
'Ja, det er hurtig væk det Hummel'
'Service, nej det yder vi godt nok ikke'
'Det skal vi bestille hjem, så det går nok ikke'



Sig mig lige, har de klonet vores børnehaves pædagoger og sendt dem ud i jule-detailhandel og yde deres helt egen form for dårlig service. Jeg gider ikke høre om hvad I ikke kan og hvad I ikke har. Kom nu ind i kampen i stedet for - Vær lidt proaktive. Tilbyd mig noget andet. Et sæt nattøj foreks, ungen skal vel sove når han kommer hjem fra fodbold?

Jeg har været Århus rundt, og jeg mener Århus rundt, for at finde en Hummel træningsdragt til Måsen, der IKKE er sort, træningsdragten, ikke Måsen altså. Han er heller ikke sort, men ..ik?
Jeg var inde i 9 butikker og fik 9 kolde afvaskninger/afvisninger. Ikke en eneste proaktiv sælger, der ville tilbyde noget andet.
Hvad skal børn på 4 år, der er to lorte høje og har lyst lyst hår, med en SORT træningsdragt. Den skal da være blå eller gul eller lilla, og der skal ikke stå AGF på. Det vil klæ' hans FCK fodboldsæt meget dårligt.

Hummel butikken var faktisk den der tog præmien for 'Dårligste service' og løb også med statuetten i katagorien 'Mest dovne og intetsigende ekspeditrice'. De havde ellers et par supefede CPH Stadil-basket støvler. Jeg overvejede mest hvordan man bedst fik plantet sådan en str 42 lige på måsen af Mr. Stadil selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar