mandag den 22. april 2013

Containerpladsens Dronning

Det synes manden min at jeg er. Det synes jeg slet ikke. Paller er ikke klunset fra lossepladsen, men derimod købt og betalt hos en venlig landmand. 350 kr for 10 paller. Derudover skruer for en 20 kr's penge vil jeg tro, en vådbehandling med en højtryksrenser og lidt knofedt og pludselig så terrassen sådan her ud:







Nu mangler jeg blot et par madrasser og en masse puder. Vi har sol på terrassen fra midt på dagen og til solnedgang. Jeg tror min pallesofa bliver sommeren yndlingsplads i solen. Yndlingsplads i skyggen bliver forhåbentlig den hængekøje der snart er på vej op, et andet sted i haven.


3 kommentarer:

  1. Det skal nok blive godt :-)

    Jeg er gået i gang med akkurat det samme projekt, men budgettet er ikke så højt til madrasserne. og det er svært at finde lige præcis det mål som pallerne har.

    har du fundet madrasser til din pallesofa ?

    Mvh Simone

    SvarSlet
  2. Hej Simone

    Madrasser har jeg købt i IKEA:
    http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60213447/

    De passer i bredden (80cm). Madrassen er 2 meter lang, men delt op i 3 stykker a hhv. 120cm,40cm og 40cm.
    Jeg burde sy nogle pæne betræk, men jeg vælger at købe sorte stræklagner. De fås også i 80 cm's bredde i IKEA.

    Jeg har købt en masse puder i IKEA str. 40*60 cm, som jeg selv syr betræk til. Vil tro jeg har købt puder, madrasser og stof for i alt 800 kr.

    God fornøjelse med din pallesofa. Jeg nød en halv time på min i går, lige midt i aftensolen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa. Må jeg ikke se dit færdige resultat med hynder �� vh Mie

      Slet