tirsdag den 11. januar 2011

Vi venter

på reoler. Og det er tiltrængt. De seneste 5 år har vi klaret os med et gammelt egetræsfinerhelvede (Ja, det er et ord). Et par af hylderne er brudt sammen og bøger, opladere, pc'ere og andet hejs har ligget i et rod og det har bare stået og set grimt ud.

Jeg har haft store overvejelser omkring hvordan bøgerne skal stå på de nye reoler og jeg har indtil nu ment at de skulle så farvekoordinerede. Indtil jeg begyndte at farvekoordinere dem i går. I praksis betyder det at Skibsrederens økonomibøger kommer til at stå ved siden af flere af mine chick-lit bøger. Og bogen om Brunkålslejre i Jylland (Ja, sådan en har vi) kommer til at stå ved siden af Politikens Et barn bliver til. Leif Davidsen ved siden af Nynne, Strik til baby ved siden af Statistik for nørder - osv. Og det er jeg ikke sikker på at jeg er klar til endnu, ved ikke om jeg kan leve med det. Måske er jeg alligevel nødt til at genreopdele eller alfabetisere. Evt. bare skøn og fag for sig.

Så mens det her:
 heldigvis snart bliver til det her:


Vil jeg tænke videre over mine boglige udfordringer.

1 kommentar: