onsdag den 19. januar 2011

Bog-zen, aaaaaaah!

Endelig! Reolerne er kommet op. Vi er stadig i tvivl om der også skal 3 kasser foroven, eller om vi skal beholde 'hullet'. Vi er vist mest til at beholde det.
Jeg har haft hænderne på alle bøgerne, eller dvs. næsten alle. For der står vist en kasse eller to opmagasineret et eller andet sted. Det er mine de fleste, jeg har altid elsket bøger og købt mange. Og man smider ikke bøger ud - det gør man bare ikke. Kun de virkelig, virkelig dårlige.

Nå men, her er lige en top 5 over bøger jeg aldrig troede jeg skulle dele stue med:

1. The SS: Hitler's instrument of terror
2. Technical Mathematics with calculus
3. Knob af Peter Owen
4. Fyrbøder og maskinmester, søens folk udgivet af Nationalmuseet
5. Kort og godt om danske jernbaner af Niels Jensen

Det er nok sådan det er at gifte sig med en mand der har en bred smag.

Sådan ser det ud, og jeg er så tilfreds!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med det. Det ser flot ud. Behold hullet og find et andet sted til billedet, så helhedsindtrykket ikke bliver for kompakt.

    SvarSlet