søndag den 28. februar 2010

Helmig'ske tanker

I fredags var jeg til Thomas Helmig koncert, på hans hjemmebane dvs. Århus. Set-uppet var middag kl 18 på koncertstedet, øl & vin ad libitium frem til kl 21, hvor Mr. Sex on legs gik på scenen. Her er en ufuldstændig og nok ikke helt kronologisk liste over tanker tænkt i mit hoved i fredags:

1. Må virkelig nå at drikke meget rødvin, magter ikke at stå i kø i baren under koncerten.

2. Iceberg?!?!

3. Hvorfor i alverden var garderobe-delen ikke med i de 300 kr. vi betalte for middagen?

4. 3 garderober løbet tør for bøjler - hvad ¤(#&%# har de gang i? Har de ingen anelse om hvor mange billetter de har solgt?

5. Har været til koncert på det her sted 4 gange: Første gange, eneste gang, sidst gang og en gang for meget!

6. Hov, kan med mine 1,62 cm faktisk se noget herfra - bliver stående her.

7. Årh manner, hvor er han altsåpæn

8. Og lækker

9. Spil nu noget af det gamle.

10: "GodnatMichigan og Englenes by, jeg lukker mine øjne i Århus" Her blev jeg tudevorn, for de 3000 andre til koncerten var tydeligvis fra Århus, og jeg følte mig som den eneste spiller på udebane.

11. Hvor er det altså bare det lækreste at gå til koncert. Mærkeligt at jeg glemmer det hver gang og bliver lige positivt overrasket hver gang.

Tak for det, Thomas!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar