onsdag den 17. februar 2010

Godt nytår og velkommen til 2010




Kære 2010


Velkommen! Jeg ved godt at det er lidt sent at komme og sige velkommen nu, men jeg har haft lidt svært ved at vænne mig til at du skulle til at være her i stedet for 2009. Hvad vil du egentlig helst kaldes? Totusindeogti eller måske tyveti? Eller bare 10?


Det er ikke fordi at 2009 var rasende populær, at det har været svært at skulle bytte jer to ud med hinanden. Det er nok mere fordi at 2009 har været et total sove år, hvor alt har stået stille. Og jeg er bekymret for om 2010 bliver lige sådan, eller om noget måske ligefrem ville gå baglæns. Så i stedet for at tage tyren ved hornene, har jeg ignoreret dig. Jeg har måske også i mit stille sind tænkt at du skulle bevise at du kunne noget, inden jeg bare tog dig til mig. Jeg fik dog lidt en opvågning den anden dag, hvor jeg hørte mig selv sige:

"Jamen, det er først til d. 15 feb. 2010, så der er længe til"

Der blev helt stille i den anden ende af linie! Indtil jeg forfjamset undskyldte min totale manglende tidsfornemmelse.

Jeg besluttede derfor at nu var det på tide at jeg går hen til dig, giver dig hånden og ønsker dig Velkommen - Undskylde for at jeg har siddet ovre i hjørnet og set lidt mopset ud - det er ikke dig, det er mig!
Jeg besluttede at det er mig der skal gøre noget og ikke dig. Det første jeg har gjort er at konkretisere dig, ved at købe en skøn, rød, vævet kalender fra Ordning og Reda. Jeg tror du bliver en spændende en, når vi først lærer hinanden at kende. Jeg håber du har forandringer med, som jeg forstår at udnytte. Jeg glæder mig til at lære dig at kende.

De bedste hilsner og med et ønske om godt samarbejde
Carina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar