mandag den 5. december 2011

Job job job job job!

Jeg har fået job. Status er vist noget med 3.5 mdr, 12 ansøgninger og 4 samtaler. Jeg tror faktisk det er en ret god statistik. Jeg drømte om en deltidsstilling på 28-30 timer, gerne noget let administrativt evt receptionist eller noget koordinatorhejs. Jeg har fået 21 timer som administrativ medarbejder i en SFO. Jeg skal passe mail og telefon, sende børn hjem og nurse lidt om forældrene. Udover det skal jeg lave deres hjemmeside og vedligeholde deres skoleintra. Det er intet mindre end perfekt og jeg er allerede i fuld gang. Hov, har jeg glemt at fortælle at jeg følger skolerne fridage. 7 ugers sommerferie, fri hele julen, før påske, efter Kr. Himmelfart osv - aaaaaaaah. Jeg er meget tilfreds.

3 kommentarer:

  1. Arj hvor lyder det da helt perfekt ift. det du gerne ville!
    Stort tillykke med jobbet!

    SvarSlet
  2. Tillykke! Set lyder jo intet mindre end genialt! Så får du også tid til at passe din julekalender :-)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med det - jo det må siges at være ret godt statistisk set. Så ikke bare et job - men også ønskestilling så bliver det jo ikke bedre :).

    Så ikke flere slag på Wordfeud lige pt. kan jeg regne ud ;). Tak for kampen i øvrigt :).

    SvarSlet