lørdag den 23. oktober 2010

Nu med trashy sygdom

I forbindelse med tidligere bemeldte stress, var jeg hos Doktor Lægen, som tog ca. en liter blod at teste på. Det viste sig at jeg lider af behandlingsbar mangelsygdom, som oftest rammer alkoholikere og narkomaner. Jamen skodtak for det da.
Endelig fejler man noget, og så er man faktisk en smule flov over at fortælle hvad det er. Tak for ingenting, og nogle piller der forhåbentlig snart kicks in. For trætheden og svimmelheden er dræbende for alt. Søens folk undrede sig over alle de penge, vi har tilbage i denne måned og jeg måtte konkludere at det er fordi jeg ikke har haft overskud til at shoppe. Det kan man godt tænke (lidt) over. Og naturligvis glæde sig til at indhente det forsømte.

2 kommentarer:

  1. I lad det snart blive indhentet.
    Jeg har gigt i store tæerne. Og det er ikke sådan noget flatterende gigt (kan det være det?)
    Det er urinsyregigt - også kendt som podagra. Også kendt som det sure gamle mænd som spiser for meget kød og drikker for meget alkohol har. Fordi de har for meget syre i kroppen. Skodtak.

    SvarSlet
  2. Haha - Ja, det er da fanme heller ikke noget high class over. Kunne man ikke få sig en lille eksklusiv tropesygdomm, eller noget andet lækkert? Nej nej, man skal åbenbart rammes af noget klamt og unævneligt. God bedring til dig ;)

    SvarSlet