onsdag den 25. august 2010

Vis mig din hjemmearbejdsplads

Inspireret af hende her tænkte jeg at jeg ville vise jer min hjemmearbejdsplads. Nogle gange er den ovenpå, på kontoret/gæsteværelse. Der har jeg dockingstation, skræm og et rigtig tastatur, die ganze molevitten!

I dag sidder jeg i køkkenet på min bærbare og katten synes det er noget af det hyggeligste. Normalt står der også en kop halvlunken the, og der plejer også at ligge noget notepapir og et par kuglepenne. I dag er åbenbart dogme-dag, kun mig og min bærbare.

Nogle gange kan det faktisk også være henne i sofaen med benene oppe og computeren i skødet - det er luksus og mindst lige så produktivt!

God arbejdslyst og lad os se din hjemmearbejdsplads

2 kommentarer:

  1. Njååårrh, missekat og blomster! Ret dejlig dogme, må jeg sige!

    SvarSlet
  2. I dag står der også en kasse småkager - gisp :)

    Jeg kan ikke kommentere på din blog, mine kommentarer når aldrig frem :/

    SvarSlet