torsdag den 8. april 2010

Jobsøger med fast job søger nyt job nu!

Ja, som overskriften antyder er jeg jobsøgende. Jeg leder med lys og lygte, højt og lavt, ude og inde, oppe og nede efter et nyt job.
Krav:
Søde, glade, arbejdsivrige kolleger
Min 20. mins transporttid
Fed hyre (kan forhandles)


Lige nu har jeg 5 ansøgninger ude, som jeg ikke har hørt fra endnu - og det forstår jeg ikke.
Den første time efter jeg har mailet en ansøgning afsted, tjekker jeg mails hver 5. min ca (Aj, ok så da - hver 3.) Jeg kan IKKE forstå at de ikke ringer/skriver med det samme og tilbyder mig stillingen. Jeg er perfekt til jobbet, jeg er lige den de leder efter, jeg har alle kvalifikationer og lidt til - Jeg tror de spiller kostbare!


Kender du nogen i Århus-området der mangler en: IT-stærk, administrativ begavet, blæksprutte, smilende, underviser, studiesekretær, koordinator, salgssupporter, it-suppoter, projektleder/assistent eller andet, så sig til.

1 kommentar:

  1. Kender desværre ikke lige et ledigt job men al mulig held og lykke.

    SvarSlet